isabellbramstad

sunday

Idag har vi ätit sjukt god brunch på ett ställe jag absolut kommer äta på fler gånger, och gått på bio. På vägen hem visade Jennifer och Xander kängrus! Så fina och häftigt att se dom så nära.

sydney

Vår lördag igår, körde vi till Sydney. Vi var på Bondi beach under dagen och på kvällen var vi på en födelsedagsfest för Xanders kompis! Jag var så exalterad över att se Bondi Icebergs, så fint!!

my friday

Yay börjat träna på gymmet här nu! Så roligt! Så idag har jag tränat och ikväll ätit god mat med Jennifer och Xander.
Imorgon åker vi ner till Sydney och ska hänga där hela dagen!

Finally here

Äntligen här! Igår morse 06.00 landade jag i Sydney! Resan gick jättebra trots mycket väntan och långa flyg. Allt gick smidigt och jag åkte in till centralen och där mötte jag Emma, Linnea och Felicia! Såå underbart att se mina älsklingar igen.. De visade mig runt och vi gick och åt frukost. Tog senare buss till Canberra hem till Jennifer och Xander. Idag vaknade jag upp efter ha sovit en hel natt! Raklång! Så underbart.

On my way

Ja! Jag kom iväg äntligen! Var såå rädd innan för att något annat skulle krångla men det gick bra och nu är jag på första mellanlandningen i doha. Next; Perth och därefter till Sydney!

Dubai airport

Skönt att få sova inte i en säng! Nu är jag tillbaka på flygplatsen och håller att tummar att det går bra idag. Flyger inte förens ikväll så jag hänger här på costa.

Still here

Okej, allt gick vääääldig fel i planeringen.. Väl framme på flygplatsen i god tid innan, säger kvinnan i incheckningen att jag inte har ett visa till Indien (där jag ska mellanlanda) och att det tar minst 24h att få...!
Jag bröt ihop såklart men som tur är har jag världens finaste familj som jag ringde och kunde hjälpa mig direkt. Nu ligger jag istället på ett hotell som jag stannar på tills imorgon då mitt nya flyg går.
Tacksam för min familj! Gör om gör rätt imorgon så är jag förhoppningsvis i Australien och hos Jennifer på tisdag!

last day

Sista dagen idag i dubai! Såå härliga två veckor med familjen. Världens bästa! Nu är väskorna packade och imorgon bitti åker jag, och de andra stannar kvar till kvällen.

desert safari

Sjukt häftig upplevelse idag, vi blev hämtade i morse och fick åka ut i öknen med en guide. Han körde i sanddynor och vi fick testa sandboarding!

Dinner w/ a view

Ikväll, efter en dag på stranden, åkte vi till Dubai mall igen. Vi åt sen middag med utsikt över fontänspelet och burj khalifa.

Imorgon ska vi upp tidigt på öken safari! Så taggad!

dubai fountains

Igår kväll åkte vi till dubai mall, världens största mall. Lite shopping och mat på five guys, där vi såg fontänspelet och burj khalifa helt upplyst! Supermäktigt! Lite som i Vegas men detta var större. Allt här är väldigt amerikanskt, många affärer och restauranger som finns där med.